Friday, May 30, 2014

Marah dendam benci

Marah dendam benci
3 unsur yang bertakhta di hati
Atas lahanat orang lain yang makan diri

Telah aku lepaskan semuanya
Hargai kau mana
Aku korbankan hati untuk engkau yang sundal
Ye sundal.
Sundal yang tak menghargai.

Sudah berlaki buat cara berlaki
Jangan menggeli dgn yang tak pasti
Apa ke bodoh?
Belajar tinggi2 tapi akal di kaki.
Payah--

Kepuasan hakiki kau melihat orang merana sendiri
Atas sifat kau dengki
Lahanat apa ni?
Banyak hati yang telah mati
Atas sifat kau dengki

Ramai yang sudah perhati
Tapi kau yang tak ambil peduli
Apa yg kau bagi dapat semula itu pasti
Tertipu aku dengan kau yang suci
Tapi kotornya hati.

Sesal aku kau khianati org yg paling aku simpan di dalam hati
Terkilan aku lihat dia x mampu berdiri
Argh bencinya hati.

Moga2 tenang kau di sana nanti

Hati yang mati.


Thanks For Reading This, Cutiee :)

No comments: