Wednesday, November 13, 2013

aku penat.

Photobucket

Aku penat.

Jam 0124
Sedang orang sedap diulit
Aku di sini-- berteleku
Aku penat.

Aku penat.
Penat menahan hati
Penat merawat hati
Penat.

Entahla--
Penat.
Setiap malam tidur ditemani air mata.
Tapi kenapa?
Entahla.

Rindu.
Penat tahan rindu
Dia mengerti?
Entahla.

Aku penat.
Penat nak "chin up and put your smile"
Kata omputih.
Penat mahu letak senyum
Penat mahu pura-pura aku OKEY
sebaliknya--
Jiwa aku robek

Dia tahu?
Entahla. 

Kalaulah boleh dibelah isi dada
Akan aku lemparkan segala yang pendam
Biar dia faham

Kalau diberi peluang untuk luah
Aku tak pandai

Aku manusia pendam.
Sampai masa--
MELETUP
kemudian pulih sendiri.

Mungkin--
Aku teruk.
Tak seperti yang lain.
Banyak sompeknya aku dari sempurna.
Entahla.

Mungkin
Tak ada lagi baki cinta untuk aku
Nak buat apa?
Pasrah--

Tuhan, kalau jodoh aku dengan dia
Rapatkan
Kalau bukan, engkau tahu apa yang patut
Lakukan.
Amin.

Selamat malam cinta--
Aku tunggu.

Ceriakan saki baki hari aku
Walaupun seminit

*kesat air mata*





nota bulu kening : maaf jika post ini mengguris hati banyak pihak..hamba hanya insan yang lemah :) peace yaww !

Thanks For Reading This, Cutiee :)

No comments: