Friday, November 15, 2013

ibu ayah.

Photobucket
Ibu ayah
Tiba tiba terbit rasa rindu

Rindu bagai nak gila
Tiba tiba teringat
Apa mereka lakukan sekarang? 

Rindu bagai nak pecah dada
Tiba tiba terdetik
Cukup makan minum ke sara aku di sini

Tuhan
Panjangkan umur mereka
Perihalah mereka
Sayangi mereka

Sungguh aku sayangkan mereka

Tuhan
Bagi aku kesempatan
Suap gaji pertama aku
Ke perut mereka

Tuhan
Panjangkan umur mereka
Untuk aku yang hina

Tuhan
Kau tahu
Aku tak bisa nafas tanpa mereka

*kesat air mata *

Kawan
Berbaktilah selagi kau mampu

Kawan
Bagilah hati mereka senang
Di hari sisa terakhir mereka

Kawan
Kenang mereka dalam doa
Anak yang soleh anak yang sentiasa doakan ibu ayah

Kawan
Sayangi mereka
Selagi hari sisa terakhir mereka--
Masih ada.

Jangan menyesal--
Selagi mereka ada--
Berbaktilah

Sayang:)

nota bulu kening : maaf jika post ini mengguris hati banyak pihak..hamba hanya insan yang lemah :) peace yaww !

Thanks For Reading This, Cutiee :)

No comments: