Friday, November 15, 2013

seminit.

Photobucket

Seminit
Aku tak mintak banyak
Hanya seminit

Seminit
Cuba kau faham hati aku
Tak lama

Tapi--
Seminit
Kau boleh tahu segalanya
Kau boleh rasa sakitnya aku

Aku saja cakap aku OKEY
sebelah dalam 
BERDARAH
Retak menanti belah

Sebab--
Aku tak nak menang
Seciput tak pernah lintas nak menang
Antara kita

Cuma--
Aku nak kau tahu. 
Itu sahaja.
Senang.

Jadi
Aku tak mau panjang 
Aku bilang aku OKEY
Sebaliknya
Tuhan yang tahu

Aku fikir
Hari ni bakal tiba
Kau penuhi hari aku

Berketawa di hari2 terakhir aku
Rupanya--
Aku masih bermimpi

*lempang*

Sudahla
Bangkit dari anganmu
Itu cuma mimpi

Mari teruskan
Hidup dengan dunia pura2 aku
Yang aku cipta sendiri
Di kotak minda.

P/S : wallahi aku lapar. Dari pagi tak makan. Ada insan mulia mahu hantar makanan ? Aku bayar .

nota bulu kening : maaf jika post ini mengguris hati banyak pihak..hamba hanya insan yang lemah :) peace yaww !

Thanks For Reading This, Cutiee :)

No comments: