Friday, December 27, 2013

berkongsi kasih

Photobucket

Kau fikir tak sakit ke berkongsi kasih?
Kau fikir aku mampu?

Kenapa mesti aku yang berkongsi? 
Kenapa bukan aku yang miliki?

Lagi pedih--
Kau terpaksa cerita tentang orang kau sayang
Dengan orang yang berkongsi kasih
PEDIH!

Sebab aku terpaksa pura-pura
Pura-pura yang aku ikhlas

Sebenarnya--
TAK!

KAU GILA?
aku yang pertama di hati dia
Kemudian aku terpaksa kongsi

Fck up
Bodoh ah semua tu

Sampai bila tah aku kena pura-pura
Hailahai dunia aku

Tak pernahnya indah
Badai selalu ada di tengah pelangi

Moga moga ada wangi yang datang di sebalik busuknya bangkai dalam dunia aku

Salam

nota bulu kening : maaf jika post ini mengguris hati banyak pihak..hamba hanya insan yang lemah :) peace yaww !

Thanks For Reading This, Cutiee :)

No comments: